بزرگترین وبلاگ اس ام اس جک پ ن پ و حکایت جالب در ایران
Sanya

بزرگترین وبلاگ اس ام اس جک پ ن پ و حکایت جالب در ایران



نظرات شما عزیزان:

هستي
ساعت20:39---14 بهمن 1390
سلام عزيزم...وبلاگت خييييلللييي عاليه...از پستايي كه مي ذاري ممنونم من هميشه اونا رو دنبال مي كنم...
راستي من تو رو لينك كردم اگه منو قابل دونستي لينكم كن...باشه...؟راستي يادت نره هر چند و قت يكبار يه گذر به كلبه ي قروقاطي من بزني ها...پس فعلا باي تا بعدا هاي...


خ م
ساعت1:37---8 بهمن 1390
بانام خدا
محمد جون،این هایدگر جان یکی از دوستای عزیز منه،ازاون بچه های مثبت و شیرین عسل و جل روزگارعزیزم خیلی خیلی دوست خوبیه،اماخیلی هم به تشویقاش دلخوش نکن؛عادتشهشوخی کردم،اگه نمیخواست که نمینوشت برات


هایدگر
ساعت0:34---8 بهمن 1390
سلام آقا محمد
به خاله فیلسوف جوانت اسم منو(هایدگر) بگو تا بهت بگه من کیم.
وبلاگ خیلی باحالی داری.
آفرین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Sanya و آدرس sanya.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: